17 jūnijs, 2009

Izglītības ideju talka

TREŠDIEN 17.JŪNIJĀ

Vai Tu vēlies radīt pārmaiņas izglītībā?
Tev ir ideja un vēlme darīt, bet negribi gaidīt uz valsts institūcijām?

IZGLĪTĪBAS IDEJU TALKA

KĀDAS EFEKTĪVĀKAS MĀCĪŠANĀS IESPĒJAS MĒS VARAM RADĪT PAŠU SPĒKIEM?

Sīkāk http://izglitiba.domatsdarits.lv/Home

Domās esmu kopā ar šo pasākumu, žel, ka atrodos pārāk tālu no Rīgas un visticamāk nevarēšu uz pasākumu ierasties.

4 komentāri:

FS teica...

Badā esošs skolotājs nerealizēs gudras idejas... 120 Ls uz rokas par 1 likmi. Par kādām nākotnes idejām te vēl galvu lauzīt. Diez vai būs iespējams izdomāt, kā izdzīvot un bērnus izskolot. Tik tālu nu esam... Viss mans mūžs pagājis veltīgā darbā šīs valsts labā. Kādēļ velti esmu šķiedis savus spēkus un eneŗģiju? Lai saņemtu, ko tagad atvēl skolotājam? Neviens gan citiem neliedz fanatazēt tālāk, bet es šobrīd atsakos...

Gatis Šeršņevs teica...

Skumji FS , skumji..., bet dzīve nebeidzas un būs vien jāķepurojas, lai kā arī negribētos.

Gatis Šeršņevs teica...

Bet ja tagad visi iekrīt depresijā, tad toča ir vāks

FS teica...

Ja man kā skolotājam nav iespēju izskolot savus personīgos bērnud, tad kāpēc man būtu jāuztraucas par citu cilvēku bērnu izskološanu? Kāpēc? Par ko? Kā labad? Kālab sveši bērni skolotājam jāinteresē vairāk? Nav tāda spēka dabā, kas varētu to tā nostādīt. Kāmēr skolotājs nevarēs bez problēmām nodrošināt saviem bērniem tādu pat izglītību kā pietiekami turīgie ļaudis saviem bērniem, runaspar labu izglītības sistēmu valstī ir "desu ādas un pupu mizas" - tikai murgi vien, kam nav nekāda reāla pamata... No sapņiem vien desa nerodas. Diemžēl! Jā vēlies, ko mainīt, tad vispirms izdomā, kā atrasināt šo problēmu. Nekad nebūs tā, ka svešs bērns būs tuvāks un svarīgāks par savējo. Nekādi likumi, nekādi noteikumi te nelīdzēs - tikai godīgs un korekts risinājums. Tā ka vispirms meklējiet naudu (resp. - radiet labi pelnošu ražošanas sistēmu valstī), bet pietiekama tā nekas nebūs...