29 janvāris, 2014

Vai kino var motivēt skolēnus?

Šāds jautājums man radās, kad apjautu milzīgo dokumentālo filmu klāstu un daudzveidību, ko var noskatīties tiešsaistē.Ieskatam piedāvšu dažas, ko pēdājā laikā izdevies noskatīties pēc nejaušības principa, un ar kurām esmu jau dalījies savos sociālajos tīklos. Filmas var atrast praktiski jebkuram priekšmetam gan angļu, gan krievu valodās.


Protams, uzreiz var uzdot jautājumu, vai visas šīs filmas ir objektīvas un var pretendēt un absolūto patiesīb? Protams, ka nē. Mūsu šodienas informatīva telpa ir rmilzīgi sadrumstalota puzle, kurā mēs katrs no nejauši paņemtiem vai mērķtiecīgi iegūtiem puzles gabaliņiem kontruējam kopējo bildi, kas mums katram ir atšķirīga. Mana doma pat nav, ka filma var aizstāt mācību grāmatas paragrāfu. Gluži otrādi, manuprāt, tā varētu veicināt skolēnu paragrāfu izlasīt un pameklēt vēl kādu informācijas avotu un galu galā diskutēt.

Man būtu interesanti uzzināt, vai  skolēniem šis avots, dokumentālais kino tiek piedāvāts skolās un kads ir skolotāju viedoklis par šo informācijas avotu? Varbūt būtu noderīgs šāds filmu katalogs? 

 P.S. Esmu atsācis blogot :)

Nav komentāru: